It faded black

Åh, helt lycklig över vad jag fick med posten idag, för det ramlade hem 4 filter till kameran, ett motljusskydd, en kameraväska, ir-fjärr(kääääääärlek) och en cooling pad till datorn ^^
Sen ska det komma lite nya pokémonkort snart också, så jag lever i lycka!
 
Men jag ursäktar en seg updatering, jag jobbar om dagarna just nu, och när jag inte jobbar försöker jag att hinna med livet. Men det blir lite mer uppdatering i helgen, då jag är barnvakt och äntligen har lite ledig tid.
Ska också ut och försöka fota lite imorgon, om vädret tillåter mig att göra så.
Men fram tills dess så får ni beundra min nygjorda pepsiglass och gärna föreslå en annan smak jag ska prova! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0