Derp!

Jävla skiiiiiiiiiit!
Skoldatorn är död, typ. Men den har iaf dampat på mig hela morronen och vid 10.52 lämnades hon in till Yngve, som tar hand om datorerna när dem bråkar... Ska dit imorron på morronen och kolla om hon mår bättre, känns lite sorgligt att inte veta D; *överbeskyddande om sin älskade Trassel*
Men lite bra kom väll ut av detta, bestämde mig äntligen för att flytta stationära datorn till sängen, så jag sitter där nu :D och när jag rensade för platsen så hittade jag 300 kr, och vet inte riktigt vad jag ska göra med dem, funderar på att köpa tv-spel eller spara ihop till mitt framtida miniakvarium, dem går på runt 500 på blocket ^^
Men nu ska ni beundra någon gammal bild och jag ska fortsätt muppa mig, byebye!
Söt Diva som kommer hit om 8 dagar, kärlek på de!


Kommentarer
Malin

söt hund :D

2011-10-28 @ 16:38:57
URL: http://mallemusic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0