Fotograf i tidningsprojekt!

Hihi, nu ser ni en väldigt lycklig text från en väldigt lycklig Fani! :D Vi ska göra ett tidningsprojekt i skolan nästa vecka, då vi gör en webbtidning, så gissa vem som är en av dem två väldigt stolta fotograferna? Jag såklart! :D
Så nu är jag extremt taggad, vill att alla ska börja kräva bilder av mig så jag får fota massor! Men det blir ju inte försen nästa onsda.. Jävla skit!
Men aja, nu ska jag fortsätta plåga alla som finns på internet och sen beundra min nya, påbörjade, design, vad tycker du om den? :3
bild jag använde på headern, tycks? :3


Kommentarer
helene

det ser lovely ut min vän!

2011-10-19 @ 22:20:39
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0