Hata The Studio

Vad kan jag säga, annat än att The Studio är skit? Skulle dit med mamma igår, hade fått info om att det skulle ta 2-3 timmar, men troligtvis 2. Kommer dit och får höra att det kommer ta ca 5, vi blir skitsura, men tänkte sitta kvar 1 timme och se hur de skulle gå. Jag blev sminkad direkt och upptäckte att hon brevid mig fick samma sminkning, grattis till att ta fram dragen hos en person, alla såg ju lika ut -.-
Sen satt jag o mamma där i över 1 timme, utan att hon fick komma in, riktigt sugigt -.-
Så vi gick därifrån , ska ringa och klaga imorron (a)
Sen när vi gått åktte vi och köpte en rot och 4 fiskar till mitt akvarium, mycket roligare :D
men sminkningen va rätt söt, och grönt är fint


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0