Running around the table

Gomorron (kväll om ni läser sent)! :D
Nu ligger det en halvdöd utslagen Fanny i sin säng och tänker på hur duktig hon är, för igår blev det powerwalk, jogging och lite situps, och snart blire fruskort, älskad havregrynsgröt :D
Idag blir det nog lite lugnare, tror jag. Men jag ska definitivt göra situps, det kändes i magen och det va en underbar känsla :D
Sen igår kväll satt jag och räknade lite och kom fram till att nästa vecka så kommer jag att utföra minst 13 h med fysisk aktivitet, och det är inte helt fel :D
Men nu ska jag dra mig upp ur sängen och hitta på något vettigt.. ByeBye ^^,


Kommentarer
Lo-iza

Superfin bild! <3 Söt och gullig. w^^w

2011-10-19 @ 20:43:14
URL: http://lo-iza.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0