Ta det lite lugnt?

Idag gav mamma mig ett hemskt råd, jag skulle ta det lite lugnt med ansträgningarna, men jag vägrar, jag älskar att komma hem på kvällen efter att ha vart ute och joggat ett tag, eller egentligen bara efter en snabb promenad. jag älskar att ta av mig tröjan och känna svetten längs ryggen. Det är underbart!
Som nu, har joggat och gått fort så att jag började svettas en bit, sen hem och gör lite situps och avsluta med att göra cykeln (y)
Men nu ska jag sova, har kort dag imorron och då kommer det ett lite längre inlägg om mina bästa frukostar / mellanmål, med recept och bilder :D
btw, stort hat mot att vollyboll/innebandyträningen är inställd på fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0