Trött och jävligt.

Orkar ingenting just nu, för skolan tar väldigt mycket energi. Så det blir aldrig att jag tar det lungt längre.. Men ska försöka ta lite fina bilder i helgen så ni får något att titta på :D
Men annars så går det väll, ska hoppa av japanska2 nästa vecka, ha redovisning och argumentation om ett parti jag nu hatar på måndag, en uppgift om filsystem ska in nästa fredag för annars blir det stort prov 24/12 .. D; Men en bra sak är att jag och Alin tog hål i öronen igår, hon tog tre och jag tog två, så jag fixar en bild på det ikväll ^^
Men nu ska jag fortsätta muppa mig, snart sista lektionen och sen sitta i skolan ett par timmar med älsko för att han har omprov sent ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0