58.1%

Sista cisco-provet för detta år är klart, med 58.1% rätt, helt okey med mig faktiskt :D Så nu har jag slutat tidigare än flera andra i klassen och sitter nu och väntar på min japanska lektion, som börjar om lite mer än en timme. Men det är helt okey, jesper kommer nog snart och roar mig och under den tiden kanske jag ska spela lite heoes.
Men dagen ser bra ut annars, går till halv 5, jag och älsklingsnöt är hemma hos mig runt kvart över 5, då vi ska äta fläskfilé och pommes, sen ska vi handla mat med mami och efter det så får vi se, det lär bli lite mys iaf :3
Men det kommer nog nya bilder sen, så döda mig inte för att jag är tråkig ^^,
Första dagen med min LILA glasögon :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0