70.5

Har bara en sak och säga, jeeeevlar!
För ungefär ett år sen så stog jag på vågen och tittade ner, skräckslagen tittade jag på hur siffrorna rörde sig fram och tillbaka innan pekaren stannade. 85kg. Det var läskigt, ett halvår tidigare hade jag legat på 73..
Men jag bestämde mig för att ta tag i det, jag ville inte se ut så mer, mina valkar hade valkar, i alla fall i mina ögon. Så i augusti började jag gå ner, sakta men säkert. Sen när jag flyttade hemifrån i november så märkte man verkligen förändringarna. Jag äger ingen våg och vägde mig hos mamma i februari, 77 kg, jävligt bra tyckte jag. Sen vägde jag mig precis i skolan innan sommarlovet, 73.5, men jag var nöjd, hade börjat bygga muskler under våren, kan inte beskriva kärleken för mina vader.
Och idag blev jag indragen hos skolsköterskan och mätte mig (har uppenbarligen krympt oO) och sen drog min kära Alin upp mig på vågen, och den stannade på 70.5!!!! Herrejävlar säger jag bara, jag är fan bäst :D
Men nu ska jag försöka softa lite mer på lektionen, eller ja, mera att skrika att alla har fel, vi pratar demokrati x3
sen blir det iväg till Specsavers och köpa glasögonen, bilder kommer imorron, sen blir det iväg till älsklingsnötens f&f och äta, sen hem till mig och efter det får vi se, kanske ringa till mamma och skryta om vikten ;)
Så sjukt het jag var på 85kg, eller?


Kommentarer
Hanna

Fan vad strong gjort!

2011-10-01 @ 23:15:29
URL: http://attitudes.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0