Intressant tv!

Jag älskar helg-tv! :D
Just nu så kollar jag på "Extrema Bantningskurer" på 5an, och jag måste säga att det är riktigt instressant, för dem tar upp 3 olika bantningsmetoder, oftast snabbbantning. Det är väll inget som rekommenderas för att hålla sig frisk, men vissa dieter hller dig frisk ändå. Som min älskade Herbalife som jag ska köra med igen, den är underbar.
Men i alla fall, man lär sig väldigt mycket från det här och liknande program, för det finns logiker i snabbantningarna också, så man lär sig lite om vad man kan ändra i sin diet. Det smartaste jag hört hittills är soppor med fiberrika ingridienser, så man känner sig mätt fort på grund av vätskan, och sen tar det ju lång tid att bryta ner fibrer, så man känner isg mätt längre :)
Så det är något som ska provas, så det blir nog en soppa ikväll, så det blir väll ett till inlägg snart då, så får ni kanske ett gott eller skitäckligt recept, så heja mig och matlagningen!


Kommentarer
Louise - foto

Herbalife.. Vad är det för diet? Lust att förklara?

2011-09-25 @ 22:27:55
URL: http://wizy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0