Ny invånare :3

Igår åkte första fisken ner i akvariumet, hans namn blev Hannibal och han kan bli ca. 60 cm lång ^^,
Men resten av fiskarna är kvar i lilla akvariumet och dem ska flyttas över idag, jag vet bara inte när, för det beror helt på hur jag mår när mamma ringer, för jag är lite sjuk och är hemma från skolan, och vi skulle träffas idagoch köpa två scalarer och lite växer och inreda i akvariet, men det kanske inte blir så när jag må så här.. Men febern har gått ner liiiite iaf :D
Men här är en bild på min Hannibal i mitt grumliga akvarium x3


Kommentarer
Lo-iza

Haha! Vilken rolig. xD Hur kom du på iden att skaffa sådana där? Hehe. ^^,

2011-10-19 @ 20:45:45
URL: http://lo-iza.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0