Planering av diet

Ska börja med Herbalife om ca 3 - 4 veckor!
Herbalife är en proteindrink som kan användas för att gå ner i vikt. Då ska man dricka herba två gånger om dagen och äta vanlig mat som tredje mål. Det rekommenderas även att man alltid äter på samma tid, för man går ner snabbare då. Så nu vet ni hur mitt liv kommer se ut i ca 2-3 månader.
Jag väljer att börja med herbalife för att det är ett, enligt mig, bra sätt att komma igång med sin viktnedgång eller kanske få en nystart om man känner att man fastnat.
En till anledning till att jag äter det är att det är nyttigt och sparar tid. Ofta när man bantar så hoppar man över vissa mineraler för att man inte äter allt, men herbalig´fe innehåller det mesta, vilket gör att man blir piggare och känner sig friskare än annars. Det är även helt okej att äta när man inte går ner i vikt, jag funderar lite på att kanske fortsätta dricka herba efter jag slutat, fast till frukost bara. För det är riktigt smidigt, bara att göra iordning en flaska på kvällen och sen kan man äta den på väg till skolan eller jobbet. Förra gången jag använde herba så tog jag en 20minuters promenad till tåget varje morgon, och sen drack jag min herba på tåget, så att jag skulle kunna bränna lite mer fett under vägen.
Så lycka till jag, för jag ska äta ur mycket av det som är i min kyl och frys, så det inte blir gammalt, innan jag börjar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0