Tråkigt nätverk -.-'

Sitter i skolan och tänker på hur tråkigt nätverket är, man blir utloggad från allt möjligt hela tiden och man måste ladda om sidorna hela tiiden, så grattis till skolan, snyggt nätverksbyte!
Men iaf, jag sitter på en av dem bästa lektionerna som finns, operativsystem ♥ Vi har precis gått igenom det vi ska ha till vårt andra cisco prov, och sen fortsätter vi med resten i trean. Efter denna lektion blir det lokala datanät, också en älskad lektion! :D Sen bjuder älsklingsnöten på donken och sen drar jag hem och städar lite hemma, funderar på att rensa min stationära dator också. Men det får ni höra mer om sen tror jag, ska läsa på till provet nu, ni får veta hur de gick imorron :D


Kommentarer
linnea

- okey , jo det ör bra med mig

2011-09-13 @ 10:55:54
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0